Vrácení zboží z e-shopu Ploty Dobrý
Zboží z našeho e-shopu můžete do 14 dnů vrátit či vyměnit. Pokud k procesu máte nějakou otázku, možná ji naleznete právě zde. Sepsali jsme pro vás odpovědi na nejčastější otázky týkající se vracení zboží z e-shopu.
Jak zboží vrátit nebo vyměnit?
Nejjednodušší a nejrychlejší způsob vrácení zboží je osobně na jakékoliv naší pobočce.
Pokud pro vás není možné vrátit či vyměnit zboží osobně, lze jej odeslat libovolně zvoleným dopravcem na adresu centrálního skladu firmy v Ledcích u Plzně. Ke zboží přiložte kopii faktury či objednávky a vyznačte vrácené zboží. Přiložte také formulář pro odstoupení od smlouvy s číslem vašeho účtu pro vrácení platby.
Kdo hradí dopravné při vrácení zboží?
Dopravné vrácení zboží bez udání důvodu si hradí zákazník sám.
Jaké zboží můžu vrátit nebo vyměnit?
Pro vrácení zboží ve 14denní lhůtě je podmínkou, že je zboží nepoškozené, nepoužité a v takovém stavu, v jakém vám od nás přišlo.
Co když je zboží vadné nebo poškozené?
Pokud vám přišlo zboží poškozené, můžete jej vyreklamovat. Vše, co potřebujete vědět o reklamaci zboží z našeho e-shopu, najdete ZDE.